Action_Team
-A sötétség urai-
- Szint: megmutatja, hogy mennyire "gyakorlott" a karakter. A szinted nagysága a tapasztalattól függ.
- Erő: Azt jelzi, hogy mekkorát üthetsz a harc közben. Minél magasabb ez az érték, annál nagyobb az esélye, hogy egy ellenfél által bevitt nagy ütést ki tudsz védeni.
- Védekezés: Mint a neve is mutatja, ez az érték azt méri, hogy mennyire vagy képes megvédeni magad. Ezen kívül csökkenti a támadó sebzését és növeli a kitérés esélyét.
- Ügyesség: Ez a képesség nagyon fontos! Ez határozza meg, milyen gyakran találod el az ellenfeled. Minél magasabb ez az érték, annál nagyobb az esély, hogy beviszed a találatot. Illetve, hogy kitérsz az ellenfeled elől.
- Kitartás: Azt mutatja, hogy a karaktered egy órán belül mennyi életerőt képes visszanyerni. Azonfelül a kitartás szintén hat a küzdelemre. Ha magasabb értéked van, akkor hosszabb ideig és rátermettebben bírod a küzdelmet.
- Személyiség: három dolgot befolyásol:
- Növeli az esélyét annak, hogy megtaláld az ellenfeleidet, még akkor is, ha magas szintű menedékkel rendelkezik.
- Befolyásolja, hogy az emberportyáid jobban sikerüljenek. Kevesebb lesz a lámpaoszlop és a falu, ha nagyobb az érték.
- Nagyobb az esélye a csatában a dupla találat elérésének, illetve a nagyobb sebzésnek. Ezen kívül növeli a kritikus sebzés esélyét (A kritikus ütés kétszeres sebzést okoz).
- Tapasztalat: Itt láthatod mennyi tapasztalati pontot gyűjtöttél és mennyi hiányzik még a következő szinthez. A magas szint nagyobb "gyakoroltságot" jelent, ezáltal jobb harci eszközöket tudsz vásárolni. Tapasztalati pontot emberportyázással, a kocsmárostól elfogadott küldetéssel, temetői munkával és magasabb szintű karakterek támadásával lehet gyűjteni.
- Életerő: megmutatja, hogy a karakterednek mennyi az életerő-pontja az adott pillanatban. Ne aggódj, a karakter nem hal meg, nem számít, milyen kevés az életerőpont! Minden órában növelheted az életerődet energiaitalokkal vagy a templomban. Ezen kívül a kitartásodtól függően töltődik vissza. Ne feledd azonban, hogyha az életerőd 25 pont alatt van a karaktereddel csak a temetőben tudsz tevékenységet végezni. Ha csata közben süllyed az életerőd 25 életpont alá a harcot automatikusan elveszíted, amennyiben az ellenfeled életereje 10 életponttal meghaladja a tiedet!
Az öt alapvető képesség (erő, védekezés, ügyesség, kitartás és személyiség) kétféle módon fejleszthetők:
- Egyfelől "gyakorlás" által, ami aranyba kerül. A "gyakorlást" a karakter üres idejében tudod csinálni. Tehát amikor a karakter nem dolgozik a temetőben, nem portyáz a faluban és nem harcol a barlangban. Tevékenységek közben a "gyakorlás" nem érhető el.
- Másfelől - amivel a képességeinket befolyásolni tudjuk - azok a felszerelések által adott módosítók. A menedék fejlesztése is adhat pluszokat, de erről később fogok még szólni.
Harcbeállítások:
- Dupla találat: A dupla találat azt szabályozza, hogy mennyit tudtok ütni egy küzdelem alatt. Az ütések száma a személyiségetek általi ütésekez adódik hozzá. Az ütéseknél a személyiségetek, és a szintetek is számít.
- Találat védés: A találat védéses tárgyaiddal tudod befolyásolni az ellenfeled dupla találatát. A találat védéseid blokkolják azokat. Az ellenfélnek csak egy ütését lehet kivédeni.
- Találat esélye: A tárgyak találat esélye "bónuszával" nagyobb a lehetőség, hogy bevidd az ütést az ellenfélnek. Az alapértéket a Te ügyességed, és szinted, valamint az ellenfél védekezése által számolják.
- Kitérés esélye: A kitérés esélye ellensúlyozza az ellenfél találat esélyét. Kissebb az esélye, hogy bevigye Neked a találatot.
- Fegyver sérülés: Mint korábban akkor okoztok sérülést, ha nagyobb az erőtök. Ha van egy fegyversérülésetek mégegszer megnöveli a sérülést.
Oldal: A Bitefight (alapok)
Action_Team - © 2008 - 2024 - bitefight-action-team.hupont.hu
A HuPont.hu honlap ingyen regisztrálható, és sosem kell érte fizetni: Honlap Ingyen.
ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat